juf-lotte-op-reis.reismee.nl

De eerste dag

Hallo allemaal!

Mijn eerste blog vanuit Zweden! Vandaag is de eerste dag van mijn studiereis. Vanochtend zijn we vanuit Schiphol gevlogen naar Göteborg met een vliegtuig van KLM. Om 09:50 zijn we vertrokken en na ongeveer een uur waren we al geland in Göteborg. Het was hier toen al 22 graden! Is het in Maastricht ook zo’n lekker weer?

Dit is een foto gemaakt vanuit de cockpit met Elmo. Een meisje uit mijn klas neemt Elmo mee op reis en maakt samen met Elmo foto’s van waar we deze studiereis zijn geweest.

Nadat we onze koffers hebben opgehaald, zijn we met de bus naar het centrum gereden. We moesten toen nog maar een klein stukje naar ons hostel lopen. Een hostel is een soort goedkoper hotel waar je kunt overnachten.

Toen we onze koffers in het hostel hadden afgezet, zijn we naar het centrum gelopen. We hebben even een broodje gegeten en de stad verkend. Het is een hele mooie stad met mooie oude gebouwen. Dit kun je ook op de foto hieronder zien. We hebben een heel lang stuk gelopen vandaag. Volgens mijn stappenteller hebben we vandaag 16.315 stappen gezet! Dat is ongeveer 12 kilometer. We zijn daarom ook erg moe van het lopen van vandaag.


Straks gaan we met de hele groep uiteten en daarna ga ik vroeg slapen. Morgen moet ik namelijk al om 6 uur opstaan, omdat we om 7 uur naar een basisschool vertrekken.

Groetjes,
Juf Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!